Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Ο Άγιος πέθανε ...

Φίλες και φίλοι, «ο Άγιος» πέθανε.

Σε τούτο το blog δεν θα αναρτηθεί τίποτε πλέον από τον άνθρωπο που υιοθέτησε αυτό το ψευδώνυμο στη μπλογκόσφαιρα.

Νοιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όσους έδωσαν σημασία στις απόψεις μου και συμμετείχαν, με τον τρόπο που αυτοί έκριναν, στους προβληματισμούς και στις προσεγγίσεις μου.

Αυτή η παρέμβαση στο διαδίκτυο δεν θα είχε πραγματοποιηθεί δίχως την αμέριστη συμπαράσταση και παρακίνηση από μια ομάδα ευαίσθητων και εμπνευσμένων παιδιών, που ποτέ δεν γνώρισα από κοντά. Χωρίς την ενθάρρυνση των Bloopers θα είχα προ πολλού σταματήσει να απασχολώ με τον σχολιασμό μου.

Σήμερα, που, εξαιτίας κάποιας μορφής «ασυμβιβάστου», είμαι αναγκασμένος να «σκοτώσω τον Άγιο», νοιώθω ένα κενό μέσα μου, το οποίο δεν μπορεί να καλυφθεί από την ψευδαίσθηση ότι κάτι πρόσφερα και εγώ στην προσπάθεια απομυθοποίησης του καθεστώτος στην Ελλάδα.

Το μόνο που, ίσως, με παρηγορεί είναι ότι μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια καθημερινής παρέμβασης στην ελληνική επικαιρότητα μέσω του διαδικτύου, πέτυχα να σημειώσω ανυπόκριτα και υπεύθυνα τις πεποιθήσεις μου.

Με εκατοντάδες κείμενα που συνέταξα, τα περισσότερα αυθόρμητα και μάλλον σε αυτόματη γραφή, επιχείρησα να υπερασπιστώ τη δημοκρατία στη χώρα μας και να προβάλλω στοιχεία της φιλελεύθερης-αριστερής παράδοσης.

Οι αναρτήσεις αυτές, ακόμα και όταν δεν ήταν απαλλαγμένες από προκατάληψη, θεωρώ ότι πολέμησαν συντηρητικά στερεότυπα και φαύλες συμπεριφορές.

Σε κάθε περίπτωση, τα κείμενα τούτα δεν υπηρέτησαν ποτέ και με κανένα τρόπο σκοπιμότητες, συμφέροντα, παρέες, κόμματα και μηχανισμούς.

Ολόκληρο το blog διαπνεόταν από μία ιδεολογική και πολιτική αγνότητα, σαν και αυτήν πού είχε επηρεάσει την συμπεριφορά ενός παιδιού, το οποίο, κρυφά από τους γονείς του, παρακολουθούσε πριν από πολλά χρόνια με ιδιαίτερη αφοσίωση την τηλεοπτική σειρά «Ο ΑΓΙΟΣ».

Ο Άγιος δεν ζει πλέον σε αυτό το ιστολόγιο, αλλά δεν αποκλείεται να έχει μετακομίσει σε κάποιες συνειδήσεις ευαίσθητων πολιτών, που νοιώθουν ότι μόνον ο ενεργός και δραστήριος πολίτης έχει πιθανότητα να συναντηθεί με την πολιτική πραγματικότητα κάποια μέρα.

Σας χαιρετώ και σημειώστε ότι δεν …μου αρέσουν τα κόλλυβα και τα μνημόσυνα.

Γεια και Χαρά!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο δεύτερος που διάβαζα και σταματάει σήμερα... Καλή συνέχεια...

babis είπε...

Kalh tyxh...
babis

Ανώνυμος είπε...

Το ασυμβίβαστο είναι προφανώς ότι ετοιμάζεσαι για θέση στην επόμενη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ
για να τα κονομήσεις.
Καλές μπίζνες.

Left Liberal Synthesis είπε...

Σεβαστή η απόφαση.Ελπίζουμε να μη χάσουμε την επαφή.
Καλή Συνέχεια