Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Lunch after the show

Επιστολή του Αγίου,
την οποία ξέχασε να κλείσει και έμεινε ανοιχτή!

Φίλοι Bloggers

Επειδή βρίσκομαι στην αλλοδαπή και δεν έχω την δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στην ελληνική δικαιοσύνη, για να αμυνθώ και να αντιμετωπίσω τους συκοφάντες και εκβιαστές που τόσο καιρό, μέσω γνωστού, καταραμένου και βρώμικου blog, βυσσοδόμησαν εναντίον μου, εκλιπαρώ για αρωγή και συμπαράσταση.

Αχρείοι συκοφάντες, μέσω της γνωστής Ιστοσελίδας, με αποκάλεσαν επανειλημμένα και παρά τις οργισμένες διαψεύσεις μου: μουνάκια, λαμόγιο, αρχι-λαμόγιο, αδελφή, ναυάγιο, αχυράνθρωπο του Σόρος, δούρειο ίππο εναντίον της Ελλάδος, προδότη, εχινόκοκκο, έχιδνα, εχίνο, διαπλεκόμενο , νταβατζωμένο, και πολλά άλλα, τα οποία επιφυλάσσομαι να αποκαλύψω στον ανακριτή και στα παράθυρα «των 8», όταν έρθει η ώρα.

Οι ίδιοι ή άλλοι, ελεεινοί τύποι, κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία τους, καταράστηκαν εμένα προσωπικά και τα προσφιλέστερα μέλη της οικογένειας μου με ακατονόμαστες εκφράσεις, στις οποίες ανατρέχω ασυνειδήτως τις νύχτες και ταράζομαι.

Αυτά τα καθάρματα με κάνανε κουρέλι, απειλώντας με μάλιστα ότι «θα έχεις την τύχη του Γιωτόπουλου!» και ότι «θα σου κάνουμε βουντού!»

Το χειρότερο όμως από όλα είναι ότι έπεσα θύμα πλαστοπροσωπίας κατ’ εξακολούθηση, ελεεινού κιτρινισμού και εκβίασης.

Άθλιοι, επαγγελματίες εκβιαστές, με τον μανδύα του αθώου blogger, μου έθεσαν επιτακτικά το δίλλημα «ή σταματάς να γράφεις ή λέμε στη γυναίκα σου και σε όλο τον κόσμο τι έκανες στα καμαρίνια και με ποιες, κάποτε».

Βέβαια, εγώ δεν υπέκυψα σε αυτόν τον εκβιασμό, καθώς ήμουν πολύ περίεργος να διαβάσω τι έκανα και… την πάτησα!

Άλλοτε, ο εκβιασμός έλαβε διαφορετική μορφή. Οι τρισάθλιοι εκβιαστές μου έθεσαν το δίλλημα: «ή σταματάς να σχολιάζεις τον Καραμανλή ή αποκαλύπτουμε τη σχέση σου με την Γιάννα και το χρήμα που τσεπώνεις, δίχως αποδείξεις, από αυτήν»

Φίλοι μου, με τον εκβιασμό αυτό πράγματι συγκλονίστηκα. Ομολογώ ότι φοβήθηκα. Το ζήτημα ήταν σοβαρό και ο κίνδυνος να μπλέξω με διαπλεκόμενα συμφέροντα και την εφορία τεράστιος. Βρέθηκα σε αδιέξοδο και επειδή έτυχε να μη γνωρίζω την Γιάννα, υπέθεσα ότι δεν θα μπορώ να επικαλεστώ την μαρτυρία της για να περισωθώ.

Για τη κατάσταση που επικράτησε στο σπίτι μου, μετά από αυτό το τελευταίο, καλλίτερα να μην μάθετε. Τι να σας λέω, ντρέπομαι! Η γυναίκα μου ανακάλυψε ηλεκτρονικό μήνυμα, από κάποια Γιάννα, με υποδηλωτικό περιεχόμενο και θεώρησε ότι την απατώ με το πρόσωπο και το χειρότερο ότι κρύβω από αυτήν το μαύρο χρήμα που «ενθυλακώνω».

Η ζωή μου έγινε κόλαση και μετά από αυτά έπαψα να γράφω στην καταραμένη αυτή Ιστοσελίδα με την ελευθεριάζουσα κουλτούρα.

Με εξαπάτησαν οι τιποτένιοι! Εγώ, έγραφα εκεί γιατί πίστευα ότι ήταν «off shore» εταιρεία, όπως κατάδηλα αναφερόταν στην επεξήγηση για την ταυτότητα της και αυτή αποδείχθηκε ΑΕ, για να μετεξελιχθεί τις τελευταίες ώρες σε ΕΠΕ.

Σύντροφοι (μου) του διαδικτύου, συγνώμη που σας απασχόλησα με το προσωπικό μου δράμα, αλλά κάπου έπρεπε να πω και γω το παράπονο μου και να ζητήσω συμπαράσταση, μια και τα παράθυρα είναι κατειλημμένα από άλλους εκβιαζόμενους αυτή την περίοδο και οι μεσημεριανές ζώνες συμπίπτουν με το lunch μου!

Πάντως, για να είμαι ειλικρινής δεν θα διστάσω να εμφανιστώ σε πρωινή ή μεσημεριανή εκπομπή στην TV, για να εκθέσω τους συκοφάντες και τους εκβιαστές μου, αν την πρόσκληση απευθύνει ευειδής και καλλίπυγος παρουσιάστρια με την υπόσχεση: “we'll have lunch after the show Agios!”

1 σχόλιο:

ο αγιος είπε...

Αγαπητοί φίλοι γελάστε με τη ψυχή σας
Γράφει ο καημένος Β. Χ. στο ΒΗΜΑ:

«Διαπίστωσα επίσης ότι οι χρήστες του Ιnternet, αντί να γυρίσουν την πλάτη σε έναν καταφανώς συκοφαντικό μηχανισμό, προσέφευγαν όλο και περισσότερο σε αυτόν, ότι η αναγνωσιμότητά του αυξανόταν με γεωμετρική πρόοδο και ότι όσα δημοσίευε αναπαράγονταν αμέσως από σημαντικά μέσα ενημέρωσης, χωρίς καμία άλλη διασταύρωση».

Αν ήξερε τι γράφει!

Σε άλλο σημείο γράφει το ΒΗΜΑ για την υπόθεση:

«Με άλλα λόγια, έχει διαπιστωθεί ότι στη διασπορά ψευδών και συκοφαντικών ειδήσεων συμμετείχαν και πολιτικοί που είχαν όφελος από τη συκοφάντηση πολιτικών αντιπάλων τους. Ισως μάλιστα αποδειχθεί ότι κάποιοι μισθοδοτούσαν ορισμένους από τους δημοσιογράφους που εμπλέκονται στην υπόθεση».

Ρωτώ αφελώς αν αυτό το απόσπασμα αναρτάτο στο press-gr δεν θα είχε εμπλακεί ήδη ο εισαγγελέας;

Είναι φανερό που πάει η κατάσταση.
Το ΒΗΜΑ και όλα τα άλλα Μέσα των νταβάδων κατά Καραμανλή αισθάνθηκαν να απειλούνται από το press καθώς θεωρούν ότι κάνουν «δημοσιογραφία» του αυτού επιπέδου.

Τα έχει αυτά ο ανταγωνισμός στον απόπατο.